Klachtenregeling

Waar mensen werken, kunnen er ook misverstanden ontstaan en kunnen fouten gemaakt worden. Dat is niet erg zolang we daar met elkaar over in gesprek kunnen gaan. We verwachten dat van ons zelf en we vragen dat ook van ouders/verzorgers. Neem als er iets is, liefst zo snel mogelijk contact op met de leerkracht van uw kind. Komt u er samen niet uit? Meld dat dan bij de directeur a punt claessens apestaart kom-leren punt nl.

Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken in de school, zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, personeel en directie op de juiste wijze afgehandeld kunnen worden.

 

Toch kan het soms voorkomen dat niet alles verloopt, zoals het gewenst is. Dan heeft u de volgende wegen om uw bezwaar kenbaar te maken.

 

Klachtenregeling & Regeling vertrouwenspersoon
Stichting kom Leren beschikt over een Klachtenregeling & Regeling vertrouwenspersoon. Deze regeling is bedoeld om de mogelijkheid tot het indienen van een klacht te regelen. Afhankelijk van de behoefte, kan om bemiddeling door de vertrouwenspersoon gevraagd worden of kan een formele klacht worden ingediend bij het College van Bestuur van kom Leren.

 

De onafhankelijk vertrouwenspersoon van Stichting kom Leren is Roland de Vries. Hij is te bereiken via mail: roland apestaart rolanddevries punt nl.

 

Het College van Bestuur is te bereiken via Stichting kom Leren
Oranjeplein 201
6224 KV Maastricht


Tel: 043 - 410 03 00
E-mail: info apestaart kom-leren punt nl

 

Ook kunt u zich wenden tot de Landelijke Commissie Onderwijsgeschillen. Voor meer informatie kunt u terecht op hun website https://onderwijsgeschillen.nl/

 

 

Schoolwebsite door SchouderCom
Cookies voorkeuren