Leden van de MR

Nora Paulke.Manua

MR lid sinds 2020.

Moeder van Isa , Stella  en Bruno. Ik vind het ontzettend leuk en interessant deel uit te maken van de medezeggenschaapsraad om mee te kunnen praten over het schoolbeleid op een positief kritische manier! Ik zet me ervoor in om samen met het team van OBS Berg, op een constructieve manier, de visie en het beleid te bepalen en hopelijk een steentje bij te dragen aan de schoolontwikkeling van de (jonge) kinderen van de huidige tijd!

Ik heb meerdere jaren mijn baan als huisarts gecombineerd met het werk als docent op de Universiteit Maastricht, Vakgroep Huisartsgeneeskunde. Inmiddels ben ik praktijkhoudend Huisarts in Buchten en leid jonge artsen op in de praktijk.

Manuel Neven

Vader van Julian en Joël , woonachtig in Geulhem en werkzaam als zelfstandig fiscaal jurist. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met mijn gezin, mountainbiken, wandelen in de natuur en Formule 1 kijken.

Ik wil mij door deelname aan de MR graag inzetten voor de bevordering van een goede communicatie tussen school en de ouders en meepraten over het schoolbeleid in deze uitdagende tijden. Op een constructieve wijze bijdragen aan zowel de kwaliteit van het onderwijs als het welbevinden van de leerlingen op school, zal voor mij als MR-lid leidend zijn. Daarbij zal ik steeds samen met de andere MR-leden en het schoolbestuur proberen de belangen van de leerlingen, de inbreng van de ouders en het team van OBS Berg evenwichtig te laten meewegen.

Ik kijk uit naar een fijne en langdurige samenwerking met de andere MR-leden en het schoolbestuur om gezamenlijk een gezonde en kwalitatieve leer- en leefomgeving te waarborgen.

Linda Leenders-Habets

Moeder van Eva Leenders. Ik ben opgegroeid hier in ons mooie dorp en heb nog les gevolgd van enkele docenten die op de school werken. Zelf ben ik ook werkzaam in onderwijs, maar dan wel in het voortgezet onderwijs. Ik geef Engels op SG. Groenewald te Stein sinds augustus 2009. Daarbij vervul ik de functie van eindexamensecretaris VMBO sinds 2013.

Het lid worden van de MR is iets waar ik al vaker over nagedacht heb sinds onze dochter begonnen is op de basisschool (mei 2019). Meedenken over beleid en onderwijsontwikkelingen is iets wat mij erg interesseert en zeker nu in deze onwerkelijke en onzekere tijd. We willen tenslotte allemaal het beste voor de leerlingen, dat zij niet alleen in het schoolse goed begeleid worden maar ook op sociaal-maatschappelijk gebied en natuurlijk het welbevinden van de leerlingen. Een goede en gezonde school zorgt voor de leerlingen op al die gebieden en daar moet het onderwijsbeleid op gericht zijn. Graag neem ik deel aan de MR om hierover mee te denken en te praten.

Olaf Corten

Vader van Raf en Noa, getrouwd met Myrna, opgegroeid in Berg en inmiddels al een hele tijd wonend in Vilt. Ik ben juridisch adviseur bij de rechtbank Limburg en mijn vrije tijd besteed ik graag aan ons gezin, voetballen, hardlopen en Formule 1.

Daarnaast draag ik graag mijn steentje bij aan de MR. Het is immers een bijzondere tijd, waarin we van crisis naar crisis lijken te lopen, waar corona weliswaar weg lijkt te zijn, maar waar er toch nog allerlei andere problemen spelen. Ook een tijd waar nieuwbouw van de school om de hoek komt kijken. Juist nu is een veilige, leuke, sociale en kwalitatief goede omgeving voor de kinderen belangrijk, zodat zij zich zonder zorgen kunnen ontwikkelen. Samen met de andere leden van de MR, en natuurlijk met inbreng van jullie als ouders, hoop ik die omgeving te kunnen waarborgen.